12 July, 2010

12.juuli – Nii see eluke siin veereb

MINU KODU Kui ma kunagi kirjutasin totakatest päevitusrantidest, siis nüüdseks on asi väljunud kontrolli alt. Olen endale kahe ja poole nädalaga korralikud varbavaheplätud jalga päevitanud, rääkimata lühikeste pükste rantidest ja sokirantidest ning varrukarantidest. Seega olen ise üks paras RANT! :D ÜKS HOMMIK MEIL VIHMUTAS Nüüdseks olen siis siin hotellis nö elanud 2 ja pool nädalat. On olnud kurbi, õnnelikke, vihaseid ja väga rõõmsaid hetki. Olen alati rõõmus kui söögiaeg kätte jõuab, sest süüa mulle ju meeldib. Kuigi need söögid siin on ikka väga maitsetud ja üheülbalised. Aga arbuus ja väiksed korvikesed, mis on täidetud kohupiima taolise massiga maitsevad küll hästi. Sellel hotellil on oma väike poeke, kus kõik asjad on töötajatele 20% odavamad ning vesi 50% odavam. Mis on ju täitsa OK! Lisaks on meil võimalik baarist terve päeva jooksul saada karastusjooke. Kuigi täna kirjutasime Jessie’ga oma lepingutele alla ja seal seisis, et meil on päeva jooksul ette nähtud 4 karastusjooki ja 2 alkohoolset jooki. No ma ei tea...ma arvan, et see, kes selle lepingu kirjutas ei teadnud ka. Sellessuhtes, et kui siin vaid 4 topsikut vett päevas juua, siis ma oleksin juba ammu kutu. Seega iga kord kui lastega oma programmi alustame, siis käime baarist läbi ja joome seal miskit, et neil ja ka meil veetustust (üks lemmiksõnadest eesti keele sõnavaras) ei tekiks. Oooo ja mis siin hotellis veel on? Laste paradiis (loe: animaatorite paradiis) :) :) :) Jahh kogu päeva vältel saavad lastega pered või siis lapsed ise sealt tellida rämpstoitu - suhkruvatt, hamburger, hot-dog, jäätis (täpselt nagu McDonalds’i oma), popcorn ja veel palju muud. Seega lastega külastame seda kohta tihti :) SAKSA JALKAHULLUD Nüüd räägiks natuke inimestest mu ümber. Kuskilt eelmistest blogidest imbus juba teile infot, et jagan tuba Inglismaalt pärit Jessie’ga. Tema areaa on sprodiga seotud tegevused. No tegelikult ta päris nimi on Jessiemay. Ta on väga tore ja mul on hea meel, et just temaga ühte tuppa sain. Olgugi, et ta vahel võtab igasugu probleeme liiga isiklikult jne. Tegemist on hea inimesega. Ta on 19 aastane, pikka kasvu ja sale. Kuigi korda ta ei hoia ei tee ma sellest suurt numbrit, sest kui aus olla, siis pole ka mul aega, et korda hoida. Seega oleme mõlemad suht põssad :) Inglismaal tegeleb ta tantsimisega, baleriin. Me Jessiega oleme ühest firmast, mille nimi peaks olema SOS ning meilon ühine boss Ibo, keda me täna esimest korda ka reaalselt nägime. Jessie on siin olnud juba 6 nädalat :) HOTELLI TENNISE JA VÕRGUVÄLJAK Ülem animaator on Anka, kelle päris nimi on Ann-Kathrine, 23 aastat vana. Tema teeb kõike! Ohh, ei tahakski kohe temast väga palju kirjutada, sest hetkel ei suuda miskit positiivset ta kohta välja mõelda, seega kogu jutt tuleks ja ilmselt tulebki negatiivne. Ta on animaatorina töötanud 3 aastat ning ka koguaeg korrutab seda, et ta on omaarust siis professionaal. My ass, ma ütlen. Kui tiimi liikmed pöörduvad tema poole probleemiga ning ainuke asi, mida tema suudab vastata on No Problem, siis andke andeks, aga sa ei sobi sellele ametokohale. Klientide ees on ta nägu naerul, kuid see kõik on võltsikord seal näos. Raske on temaga, ta on sakslane. MINA JA NIKCY KESKKONNA TEEMA PÄEVAL LASTEKLUBIS Samuti laste animaator on Mara, Saksamaalt. Tema on nn lasteklubi boss. Tema mulle meeldib. Mara päris nimi on Tamara ning ta on 20-aastane. Ta on lõbus ja ettearvamatu ning lastele see meeldib, mulle ka. Kahjuks ta lahkub juuli lõpus, sest ta leping lõppeb ning ta õde pidi 2 nädalat tagasi sünnitama, kuid siiani vaevleb ning Mara tahab olla seal, kui beebi on sündimas või siis värskelt sündinud. Siis on meil siin tiimis veel Vivi, Saksamaalt. Tema tegevusteks siin on fitness. Seega mööduvad enamus ta päevad all tantsusaalis. Ta on väga tore, toetav ja konkreetne. Tema peiks on meie suur ülemus. Ehkki minu ja Jessie ülemus ta pole. Organiseerib ta kogu siinset tegevust, kas siis läbi Vivi või siis vahel ilmub ta ka ise kohale. HOTELLI BASSU Rudi, kelle tegelik nimi on Rüdiger Erik Rose. Naljakas, kas pole :) Tema teeb ka kõike spordiga seonduvat. Aga ta on oma vanuse kohta, (25) ikka suht kohtlane ja lapsik. Muidu ikka tore HOTELLI TEATER, KUS TOIMUVAD ÕHTUTI SHOWD Selline see tiim siin ongi siis. Sakslastega on väga raske. Ma pole eluski kohanud ebaviisakamaid inimesi kui nemad. Ei taha üldistada, et kõik sakslased on sellised, aga jah „aitäh“ ja „palun“ ei ole nende jaoks väga olulised sõnad. Imelik värk. Täna, esmaspäeval oli meil vaba päev. Käisime Starbeach rannas. Seal on nii mõnus. Põlesime ära nats. Sõitsime bussiga Maliasse. Ostsime show jaoks vajalikke asju. Mina vajasin musti tennasid ja käekella. Nüüd need asjad olemas. Olge tublid ja ma olen ka MINU TOAKAASLANE JESSIEMAY Sauhh, Kaili

4 comments:

  1. tore sust jälle kuulda midagi.. juba hakkasin vaikselt muretsema, et äkki oled tööga nii hõivatud, et muud enam aega ei ole teha.
    Kaili,oled sa seal ikka õnnelik ja rahul oma eluga? mulle justkui tundub, et see sära ja särts sinu sees hakkab kaduma.. ja sellest oleks hirmus kahju. aga vb ma lihstalt kujutan seda endale ette. :P
    muide sa näed hea välja ;).. ja su toanaaber on ilus :D
    ja kui sina räägid siin rantidest... siis hmm.. minul pole ültse... selline tunne, et pole päikest näinudki... kuigi meil siin üle 30 kraadi sooja... :D
    igaljuhul igatsen sind ikka lõpmata palju.. muah!
    Karo.

    ReplyDelete
  2. Tsau tups..tahtsin lihtsalt mainida, et kunagi sulle küll sakslased meeldidid :D
    Aga ole tubli edasi ja kunagi ikka näeme ja :P
    Kats

    ReplyDelete
  3. igatsen sind väga. ja mitte ibo vaid imte cd-vend. varsti kirjutan sulle pikema kirja facebooki. ole tubli ja pea vastu saksa heil hitleritega! :)

    ReplyDelete
  4. Kailsi särts ei kao kunagi... ja kui korraks tuhmub, siis Eestisse tagasi jõudes lööb mitmekordselt lõkkele!!!

    Kallu ma ka nüüd tööinimene:D

    ReplyDelete