19 July, 2010

19.juuli – seiklusjutte maalt ja merelt

Olen Kreetal olnud, nädala pärast, kolm kuud. Täitsa huvitav kogemus. Kuumus polegi enam nii kuum. Päevasel ajal on vilus ligi 40 kraadi. Ja tõesti, peale päikseloojangut tunnen sellist kergendust, sest riided ei ole mu seljas enam märjad :D Ega ei saa nii, et see blogi tuleb ilma toidujututa.. :P Hotelli toit sakib sajaga. Pole vahet, kas sööd kana, siga, kalkunit, lammast või looma, kõik on ühe maitsega. Ainult kala mõistavad nad teha, aga sellel on ka konks. Filee peaks olema ju ilma luudeta, aga miskipärast leian ma alatihti väikse kalaluu oma kalakese seest. Ja see ei sobi mulle. Puuviljades olen ka pettunud. Õnu nad impordivad kuskilt, seega suht poola õunad on siin. Arbuus on võrratu, aga nektariinid ja virsikud pole üldse nii mahlased kui nad peaksid olema. Näiteks türgi omadega ei anna võrreldagi. Apelsinidest ei tea ma suurt miskit, aga inimesed kiidavad :) Seletan nüüd natuke asja. Siin on siis animaatoritest sakslased, kes töötavad „12 FLY“ firma jaoks, siis on punt inimesi, kes töötavad „Necermanni“ heaks, olgu siis Belgia Necermann, Saksa Necermann või Tšehhi Necermann. Kaks poola tüdrukut töötavad Itaka firmale ja meie Jessiega töötame hotelli heaks. Kõik peaksime olema justkui üks suur meeskond, kuhu kuulub 13 inimest, aga aga aga...Necremann ei taha teha koostööd 12Fly-ga, seega on moodustunud justkui kaks teami. Kohati on päris raske, sest mõttetuid vaidlusi ja suuri argumenteerimisi tuleb ette ikka igapäevaselt. Kes arvab, et oleme kõik üks tiim ja kes arvab, et ei ole. Meie Jessiega ja Itaka tüdrukud teeme koostööd 12Flyga. See tähendab, et teeme nende programmi ja ka õhtuseid showsid. Belglased on kahevahel. Teevad kaasa, siis kui tahavad. Tšehhidel on üldse kahtlased teemad. Kuna meil hotellis tšehhe pole, siis kaks tšikki põhimõtteliselt puhkavad siin juba teist nädalat järjest, aga kuna nende kompanii neid siia saatis ning nood on rahul sellega, et tüdrukutel tööd pole, siis miks ka mitte. Saksa Necermann keeldub , meiega koos töötamast. Seega päris keerulised lood siin. Kes mida tegema peab ja kui palju on väga segane. Hotelli manager teab, et kõik on üks suur perekond ja töö sujub edukalt, aga telgitagustes on hoopiski teised lood. Eriti keeruliseks ajab asja see, et pea animaator Anka on sakslane ja töötab 12Fly heaks. Seega peaksid kõik justkui temale alluma, aga kahjuks nii see ikka pole.. Minu 19 aastane on ikka 19 aastane. Kohati tundub, et tegu on vägagi täiskasvanud inimesega, kuid pahatihti lööb välja lapsikuse ja piirituse noot, mis alatihti on vägagi häiriv. Või ma ei tea võibolla tuleneb see ka sellest, et oleme siiski erinevatest riikidest pärit ning kultuuriline ning ajalooline erinevus lööb liigagi selgesti välja. Jessie, lihtsalt armastab oma nina kõikjale toppida, olla kõigega seotud ning haaratud igast pisimast asjast siin hotellis, mis puudutab inglasi. Näiteks täna (15.juuli) toppis ta oma nina ja ka ülejäänud oma ihuosad võõraste/külaliste lastekasvatusse. Minu mentaliteet ütleb, et see, kuidas keegi oma lapsi kasvatab pole vabsee mu asi. Tema mentaliteet aga ütleb, et kui sa näed, et sinu arvates kasvatab/kohtleb keegi OMA lapsi valesti, siis mine ja õpeta. Eks need britid ole suure suuga ja vahel veel suuremagagi, kui elaski oskaks ette kujutada, kuid kuskilt peaks siiski piirid minema. Ei hakka kogu seda kremplit siin ümber jutustama, liiga keeruliseks läheks kogu see blogi maailm. Terve see nädal oleme harjutanud Pony Express show jaoks. Täna, pühapäeval oli see see kauaoodatud show. Põhimõtteliselt on tegu ühe suure näitemänguga. Minu ja ka Jessie osa oli mängida cowboy’d. Mehi siis nagu. Me arvame, et meie meeskonnas on mõni teine inimene palju rohkem mehe olekuga kui me. Katsu sa oma ruudulise triiksärgi sees oma vorme varjata, onju! Seega jah, mulle väga ei istunud see roll. Aga tehtud see sai, olenemata sellest, et ¾ kogu tunni ajasest showst istusin ma heinapaki otsas. Mis mind, aga väga ebameeldivalt häiris oli lõpuosa, kui nimetati nimesid, kes siis selles Pony Expressis kaasa tegid. Ja minu kord oli ette astuda ning sain omale poola nime Ola. WTF?? Kuna tegu on enamvähem tantsuga, siis mõtlesin, et astun veelkord ette ja saan endale õige nime, kuid ainuke asi, mis kõlaritest kostus oli vaikus. No ma ei tea, mu nimi ei ole ju mingi raketiteadus, arvestades seda, et olen siin nüüd töötanud neli nädalat ehk siis 1 kuu. Natuke hakkas paha küll.. Hetkeseisuga ei salli ma hommikusi ja pärastlõunaseid teadaandeid (vast on ikka selline sõna eesti keeles), basseini ääres. Rivistume kogu tiimiga end üles, tantsime ning kõigepealt räägib sakslane sakasa keeles, siis Jessie või mina inglise keele, poolakas poola keeles ja belglane pratsuse keeles. Nüüd kuidas teile tundub, kas see on ikka õiglane, et eestlane peab teadvustama inglise keeles, kui kõik teised saavad rääkida vabalt omas keeles. Mu meelet see ei ole väga õiglane :) Tavaliselt teen megalühidalt ja ilma naljata, et asi kiiremini lõpule saada. Mikrofoni ma oskan hoida, Koolitantsu kogemustest, aga see, et pead teadvustama briti külalistele midagi nenede keeles koleda aktsendiga ja ilmselt ka vigadega on ikka kole küll..Eks nad saavad ikka aru mu keelest, aga nohh asi on põhimõttes, et kui meil on tiimis nüüdseks kaks inglast, siis miks teha asi koledaks. Ahjaa, tiimis kaks inglast tähendab seda, et sakslane Rudi saadeti Nana Beach hotelli tööle ja sealt tuli meile asemele Fyo, kes on pärit Inglismaalt, kuid räägib puhtalt saksa, prantsuse ja ka hispaania keelt lisaks siis inglise keelele. Vene keelt tonkab ka nats. Aga ta läheb 12 päeva pärast koju tagasi, sest ta leping lõppeb. Siis on meil vaid naistetiim. Ei taha mõeldagi kui palju ma pean hakkama meeste osi mängima showdes.. Paar päeva tagasi tahtis üks inglise perekod mu peale kaebekirja kirjutada, kuna mul polnud aega nende lapse t-särgile laineriga jooni tõmmata. Tegi ära ühe külje, kuid selleks, et teist külge teha peab esimene olema kuiv. No ja andke andeks, polnud nagu minu võimuses või nii seda kiiremini kuivatada. Ma tõesti ei saa aru, kuidas inimsed mõtlevad. Nagu tulen puhkusele ja kukun kaebama. Milleks, kellele?? Kui ma olen puhkusel, siis ei läheks mulle selline asi kordagi. Küsiks laineri ja teeks ise need jooned sinna neetud särgile. Aga see on ausalt hämmastav, kui paljud viitsivad kaebekirju kirjutada, olles puhkusel. Häiriv faktor on see, et kõik mu värvilised riided polegi enam nii värvilised. Pigem tuhmid.Päiksest ja klooriveest. Juhtub ju alatihti, et teen teadvustust bassu ääres ja mõni tiimikaaslane või klient arvab, et on maru naljakas, kui mõni animaator basseini lükata. Enamasti ongi naljakas, sest on ju nii kuum ja tegelikult pole animaatoritel lubatud bassus ujuda. Seega on see vahel kergendus kuumale ja ka magus keelatud vilja maitsta. Aga see kloor rikub riideid silmnähtavalt ja ka jalanõusid. Seega tulen tagasi pooltühja kohvriga :) Ei hakka küll mingeid pooletoobiseid riideid tagasi vedama. Rõõmustav uudis on see, et mu kojusõidupilet makstakse mulle välja. Aga jahh see juhtub alles oktoobri lõpus arvatavasti või novembris. Sakslased on endiselt maailma ebaviisakam rahvus, keda siiani kohanud olen. Pole lihtsalt sõnu. Seepärast ei kirjuta ka pikemalt :) Homme on vaba päev. Üks briti perekod kutsus meid Jessiega akvaariumisse. Või ma ei tea mis selle asja nimi on. Aga eks kirjutan kui käinud olen. Ja siis on muidugi rannatamine. Ei jõua juba ära oodata. Nüüd käidud seal kalasjanduses. Midagi ssurt ja fenomenaalset polnud. Panen mõned paremad pildid ka üles. Maduusid on võrratud ja tore oli haid kohata. Ja kaheksajalg oli ka kaunis. Kuid kala on ikka kala! :D Soojad tervitused kõigile kodumaale, nautige ilmu, mis teil on ja nautige ka ennast :) Kails

3 comments:

  1. Heh, lapsed ja nende vanemad on ikka karm teema... aga KKB ajast peaks see ka juba teada olema :P
    ja need nn asjalikud ninatoppijad on ika õutsad...
    aga tundub, et sul seal üksluisusest ja rutiinist veel jälge pole :D...
    aga edu ja jõudu.. ja mõne kuu pärast juba jälle kohtume :D

    ReplyDelete
  2. Kaili, me ootame sind tagasi :) Me naudime, aga naudi sina ka ;)

    ReplyDelete
  3. issand. sa tuled ju siis pori ajal tagasi:P. päris äge. me saime suhtkoht otse suvesse... nüüd oleks nagu suvi juba mingi aasta ja 10 kuud kestnud... isegi ei ütleks ära, kui lumi tuleks.
    aga koju ootan sind küll. kohe väga!

    ReplyDelete