08 May, 2010

7.mai – Coco-Džambo

Lisasin 2 postitust täna, et kõigest aru saada lugege enne eelmine läbi :) Elame nüüd siis Coco-Džambos. Alustame otsast. 5.mai läksime Malia Beach hotelli, et küsida, kuidas selle tööga siis on. Lood olid sellised, et anti mingid kreeka keelsed paberid ette, mis tuli ära täita. Ema ja isa nime pidi ka sinna ankeeti panema? No igatahes hetke pärast kutsuti dire juurde ja ta rääkis, et davai olete tööle võetud. Paar esimest päeva jälgite kuidas töö käib ja siis hakkate tööle. Õnnes! Hetke pärast tuli sinna restorani üks vahetusevanematest (ma arvan, et tal võiks selline töönimetus olla), Giannis [Jannis] ning viis meid restorani, et näidata, kus mis asuvad ja kuidas töö käib. Põhimõtteliselt tegi meile toidutuuri restoranis. Suurt midagi me siis veel teada ei saanud. Ütles, et tulge õhtul kell 18:00 tagasi ja pange midagi viisakamat selga :) Naljatilk! Käisime veel kuskil maa-aluses kambris, kus töötab väike kreeklanna, Pesumaja-Sofia. Temalt saime tööriided. Oiiii blin.. Püksid ja triiksärk. Teised naised restos kannavad seelikuid, kuid ainukesed seelikud, mis tol hetkel saadavad olid ei oleks isegi Barbie’le selga läinud. Pluusiga oli selline lugu, et kõik pluusid olid rinnust kitsad. Hakka või mõtlema, et kreeka naistel polegi tisse :P Lõpuks siiski leidsime mingid pluusid, mis olid enamvähem paraja pikkusega ja eest läks nööp ka kinni..Naersime, mis me naersime, aga kandma neid peab. Ma ei tea veel kas julgen pilti panna, kus need mul seljas on. Me mõlemad näeme välja nagu nunnakloostrist välja visatud või siis mingid korrektsuse etalonid. Niisiis kella kuueks õhtul panime veits pikemad seelikud selga ja läksime nö. vaatlema, kuidas venelased söövad siis. Aga kohe pandi tööle, et katke see ja too laud jne. Kui söögiaeg kätte jõudis, siis vaatasime ühes kohas 10min ja teises samamoodi. Tagasi kutsuti järgmise päeva hommikul kell 7!!!! Ning siis juba uhiuue uniformiga. Ühesõnaga vaatlemisest oli asi kaugel. MONIKA UHIUUES NUNNAKLOOSTRI TOAS Kohe tööle ja suuri tegusid tegema :P Kreeka restorani töökorraldus on ikka maru kaootiline. Öeldake, et vaheta laudlinad ära ja kata lauad, siis vahetad neid ja tullakse ütlema, et kui lõpetad siis mine kööki appi nuge kahvleid sorteerima. Seejärel tuleb ütleb sama inimene, et eiiiiiii ära kata neid laudu praegu..ei ei ei, mine hoopis ja pühi põrand ära. Siis pühid põrandat ja tullakse ütlema...aitab aitab tee nüüd toda teist või kolmandat. Ühesõnaga neil endil kindlasti on asjades süsteem, aga maru raske on seda tabada..Niisiis oleme ettekandjad. Pigem tegelt nagu ärakandjad :P Alguses katame lauad kahe paari nugade ja kahvlitega ning lusikatega. Paneme klaasid laudadele. Valmistame oma/või kellegagi kahasse töökapi ette vajalike vahenditega. Kui vaja pühid/pesed põrandad. Sorteerime varu kahvlid, noad, lussarid. Selleks on eraldi väga vahva ulme-masin, mis poleerib ja kuivatab söögiriistad. Undab hullemini kui saekaater. Pealt laetakse äsjapestud noad,kahvlid,lusikad segamini olekus ühest august sisse. Masina sees on ilmselt riivsai või muu selline puru, mille seest nad läbi käivad ja siis ühele alusele potsatavad. Suht killer masin, sest noad kahvlid tulevad sealt terad eespool ja kui väga pahasti läheb, saad lõigata või torgata. Ehk siis võibolla suitsiidsete inimeste unelmate kaadervärk. Ja siis sealt aluselt sorteerid eraldi pangidesse need riistad. No ja kui söögiaeg pihta hakkab, siis on seal buffee lauad, kust inimesed kõike head paremat ette endale tassivad ja siis sööma asuvad. Meie ülesandeks on tühjad taldrikud ära korjata ning lauad uuesti katta. Oiii kus meil käe- ja seljalihas kasvab. Arvan, et paari kuu pärast suudaksin juba hobusegi üles tõsta nagu seda tegi maailma tugevaim tüdruk Pipi Pikksukk :D. Tööajad on järgmised: Hommikuvahetus 07:00 – 11.00; Lõunavahetus 11:00 – 15:00; Õhtuvahetus 18:00 – 22:00. Kui tööl oled, siis ise saad süüa peale vahetuse lõppu. Kui aga lõuna on muidu vaba, siis lõunasöök toimub 12:30. Mingu hull süsteem välja mõeldud. Lisaks suurele köögile on restorani saalis (olgu öeldud, et restoran asub ka õues rõdul, kust on kohe vaade basseinile ja merele) väike köök, kus lõunal ja õhtul teeb süüa itaalia kokk. Nime ma veel ei tea, aga ta on maru päevitunud. Oleme ta pastasid maitsnud küll, aga need ei ole meile veel muljet avaldanud :P Kollektiivist ei hakka praegu pikemalt kirjutama. Kunagi tuleb eraldi blogi nendest värvikirevatest inimestest/robotitest :P VAADE COCO-DŽAMBOLE Venelased söövad nii, et tõstavad ette kõike mida näevad ja suurte kuhjadena, kuid söövad vaid 1/3 sellest ära ning ülejäägid viskame lihtsalt ära. Natuke valus vaatepilt, teades, et aafrikas inimesed ei oska uneski näha kuidas siin toitu raisatakse. Ja venelased ka ilmselt ei saa aru, mida nad teevad. Kuigi õhtusöök, mida korraldatakse tavernas ehk eraldi restos on nii glamuurne, et isegi uusrikkad ei julge väga midagi järgi jätta. Aga ju see on nende mentaliteet, et kui tavaline söök, siis näitan, et ei ole mingi tavaline inimene ja jätan niipalju järgi kui tahan, aga kui kalmaare, kaheksajalgu ning krevette saab, siis söön ära ja võtan veel 2 portsu juurde. Kui meie nüüd töötajate ruumis söömas käime, siis kõik sealsed kreeka töötajad sõnaotses mõttes loevad mitu suutäit või mitu spagetti sa endale sisse ajad. Teiseks vaatasid nad meie punaseks kõrbenud nahaka. Üks tädi isegi julges ütelda meile algelises inglise keeles, et solaarium esimest korda ainult 5min teist korda juba 10min. Ma ei tea, kust kosmosest tema pärit on, et arvab, et Malias on solaarium. No nad lihtsalt unustavad endid meid vaatama. Kindlasti oleme neist erinevad juba blondide juuste pärast ja olemuseltki. Natuke ebamugav on, aga kõht vajab ju täitmist.. MONIKA COCO-DŽAMBOS Nüüd lähemegi kella 17:30ks tööle, et kohvi rüübata ja 17:45 tööle asuda. Tegelikult otsime ka teise töö arvatavasti juurde, et öötundidel nats juurde teenida. Vaatab, kas õnnestub ;) Aa, eile käisime Monikaga rannas, sest, et lõunaaeg oli vaba ning päike oli pilvevines. Arvasime, et just hea päikest võtta, pole nii kuum ja värkki. Kuid õhtuks olime mõlemad ärapõlenud. Et siis pilvetagune päike on see kõige hullem kõrvetaja. PÕLENG Ja mis veel täna õhtul toimus? :D Nalja ja aju jõupingutust. Nimelt samasuguses toas elab paar ruba meist edasi üks mees ja naine. Eile istusime Monikaga väljas ja see naine tuli me juurde rummi pudeliga ja rääkis kehakeeles, kas me juua soovime. Oleks maru veider olnud ära ütelda, sest et mõlemad istusime seal väljas ja jõllasime üksteist. No asusime siis jutustama, enamasti kehakeeles. Tuli välja, et nemad on pärit Bulgaariast. Mees on töötanud siin juba 10 aastat ja naine 6 aastat. Neil on kodumaal 3 last, noorim neist 5 kuune ja vanim 10-ne aastane. Kuna ma natuke oskan türgi keelseid sõnu siis sain neid nats kasutada, sest bulgaaria keel sarnaneb natuke türgi keelele. Lisaks purssisime seal vene keelt. Tuli välja, et me oskame paremini vene keelt kui nemad. Aga põhiliselt rääkisisd nad oma bulgaaria keeles ja me eesti keeles. Mingi 2 tundi vestsime seal põgusalt juttu :D. Hämmastav tegur on see, et tüübid ei tea geograafiast mitte ümmargust nulligi. Nimelt pole neil aimu, kus asub eesti või Läti või Leedu. Seda nad teadsid, et Venemaa on nende naaber, aga seda, et Vene ka meie naaber on..ohh seda üllatust. Ja, et me Euroopa Liitu kuulume ja meil on oma Eesti kroon..opaa. Ma arvan, et neile oli see kõva geograafia tunni eest :) Töötav ja ärapõlend Kaili

1. hahaha. erinevas maailma otsas ja m6lemad p6lenud:D (ma ka l2ksin liiale t2na).
    tere tulemast restorani inimeste hulka:)

2. tere Kails.
    mina polnud yldse kindel, kas su tel number toimub seal kaugel ja m6tlesin, et see vast kindlam viis... nii. igastahes. v2gev, et saad sel aastal kuumas kliimas syntarit pidada. ja ma loodan, et on v2ga p6nev ja ettearvamusi t2is p2ev. ja sobiv oleks vist lihtsalt "palju 6nne" ka 6elda.
    kallistame kui n2eme, onju.

3. kuule ma just vaatasin kaardilt, et sa mulle ikka p2ris l2hedal ajee :D ja veel vaatasin, et seal Malias on need britid p2ris j6hkrad :S kas seal kohalikke ka on?

An.

4. Kohalikke on ikka, aga kõik, kes on töötavad suht.. Britte on jah maailmapalju siin