31 May, 2010

27.mai/30.mai/31.mai – kahvliga ja kõigile!

27.mai Vahepeal on juhuslikult moodustunud 2 uut Kreeka vanasõna.. * Julge Kreeka mehe rind on puhmkarvane! *Kus viga näed laita, seal tule ja tänita (kõva häälega)! Hetkel on kõik otsad lahtised ja ei tahagi neist veel väga midagi kirjutada... Sellest tööst on selline siiber, et tahaks kõiki, kes seal töötavad kahvliga torgata (muidu ma ei ole vägivaldne) :P Sellise lasteaiaga töötame koos, et väga paha hakkab. Manageriga käisime ka rahadest rääkimas. Kukkus ohkima ja me ei saanud seda summat, mida küsisime, seega oleme nädalakese veel siin, samas käime Herossonissoses vahepeal ja leiame töö!! Pakime kohvrid ja tõmbame sinna minekut. Malia hakkabki kuidagi väikseks jääma. Liiga paljud näod on juba tuttavad. Vahepeal käisime korra Herossonissoses. See siis linn, kuhu ilmselt kolime. Plaan oli, et läheme ühte klubisse El Paradisio, sest Brittal (siinse hotelli eestlasest animaator) on sealne omanik tuttav. No ja, et taksoga sinna ja tagasi. Meil Monikaga haudus peas hoopis teine plaan, et hääletame :D Autod vihisesid mööda vaid. Ainuke, kelle suutsime peatada oli üks natuke joogine briti kutt, kes oli oma kõik 20 sõpra ära kaotanud ja otsis hotelli taga. See oli tema esimene päev Malias. Ta palus abi, et ehk me teame hotelli, mis algab D-tähega. No ei teadnud. Siis pakkus ta välja, et tuleb meiega kaasa ja pärast tuleb meiega tagasi ka, sest siis on ta vähemalt kindlas kohas, kuna me vaatame, et ta kuskile ära ei kaoks. Hea plaan! Mulle tundus ka nii ja ütlesin muidugi JAAAAAA. Inimesi peab ju aitama..(Siinkohal olgu märgitud juba ette, et ükski heategu ei jää karistuseta!!). Ronisime siis 5-kesi (mina, Monika, Britta, Carl ja Dominik. Dom on ka animaator, Belgiast siin hotellis) taksosse. Algul lubas brit Carl, et tema maksab taksosõidud veel kinni ka, et me lihtsalt vaataks, et ta leiaks oma hotelli. Seda enam tundus olevat hea plaan. Siis avastas tüüp, et ta kaardid ja raha on kõik hotellis ja ta fotokas on ka kadunud. No midaiganes, olime juba poolel teel ja sõitsime ikka kohale. Carl tolknes terve õhtu meiega kaasas nagu kuulekas kutsu :) Lõpuks tulime temaga Maliasse tagasi ja leidsime ta hotelli ka üles. Suure vaevaga. Sest tegelikult elas ta kõrval linnas Stalises. Järgmiseks päevaks leppisime kokku õhtusöögi, et tüüp saaks ikka oma tänulikkust meile näidata. Aga siinkohal see heategu ja karistus, et see britinägu ei ilmunudki kohale. No midaiganes tegelikult, ses suhtes, et mina saan selle teo eest taevasse ju küll :) Tutvusime ka 3 Belgia animaatoriga, kes töötavad Herossonissoses, Kreeta suurimas hotellis. Erinevad ujumiskoondised käivad nende hotellis treeninglaagrites, sest seal on 50m bassein. Lisaks veel 3 tenniseväljakut ja muud sportimisvõimalused. Seal saaks terve olümpia maha pidada :) Nad ütlesid, et kui tahad ühest hotelli otsast teise jõuda, siis läheb selleks ikka 30min aega, jala minnes. Ei tea kui palju selles faktis tõtt sees on..Üks tüüp oli Maron (ilmselt, sest me Monikaga oleme maailma halvimad nimede mäletajad. Rohkem sellised nägudevennad..:)).Ta oskas 7-t erinevat keelt rääkida. Jube värvikas tüüp. Kuid tema arvates on Hollandi pealinn Denhaag ja Austraalia pealinn ei ole kohe kindlasti mitte Canberra. Uskumatu kui kaua me vaidlesime. Igapäevaga veendume järjest rohkem ja rohkem, et ainult Eestis õpetatakse geograafiat. Lubasime sellele kutile maailma kaardi kinkida :D Veel parem oleks talle ilmselt terve atlas pihku pista või lausa gloobus isiklikult .. Eile oli meil veel vaba päev ka koos Monikaga. Ärgates hommikul nägime vihmasadu. Mitte tibutust vaid konkreetset sadu. Ja seda jätkus poole päevani. Päikest sel päeval ei olnud ega tulnud. Väga paha hakkas taaskord. Täna, kus oli tööpäev siras päike juba kell 7 taevas ja ootas inimesi päevitama. Murphy seadused, vist!! Kuradi Murphy :P 30.mai Ega suurt miskit uut polegi. See hotell, kus oleme on endiselt nõme. Ses suhtes, et nad märgivad üles, mis kell sa kuskile lähed ja mis kell tagasi tuled ja kui peaksid pidu väisama, siis teevad märke ka kui purjakil sa välja näed. Nagu normaalne koht vä? Üldiselt kasutame meie kojutulekuks hotelli tagumises otsas olevat aeda, kust tuleb siis üle ronida :) Kõik siinsed töötajad teevad nii. Samas on ju nii põnevam ka. Nagu action filmis :D Ütlesime kahele töötajale, et me lahkume järgmine nädal. Nemad olid küll maru kurvad. No ma oleks ka kurb, kui minema läheksid kaks töökat inimest, kes kohati teevad tööd nelja eest. Ma ei kujta ette, kuidas nad hakkama saavad, aga eks see ole siis juba võõras mure. Ilmad on taas ilusaks muutunud. Ilmselt seetõttu, et meil Monikaga pole vaba päeva paista :D Aga inimesed naudivad randa, merd ja basseini. Ise ei viitsi. See töö on iga mu pisemagi lihases oleva kiu ära kurnanud. Viimati olin füüsiliselt ilmselt nii väsinud siis, kui me Karoliinekesega ühel toredal suvel maasikakorjamise tööd proovisime. Aga eks nad kõik ole vässud seal ja seetõttu teevadki vähem. Aga kui kõik hakkaks vähem tegema, siis jääb kõik tegemata ju. Ahh isegi ei viitsi neid inimesi enam kiruda, sest ega see ju miskit paremaks muuda :) Hotellis on itaallaste ülekaal hetkel, 70-80 aastased vanapaarid puhkavad. Nad on naljakad, aga siiski väga rõõmsameelsed ja sõbralikud. Üks onkel küll lõi mulle vastu kätt, kui tahtsin ta taldriku liiga vara ära korjata, aga see oli pigem naljakas :) Ja loomulikult teise rahvusena ruulib vene. Nemad on rohkem sellised karnevali memmed ja taadid. Kui õhtusöök, siis peab ikka miskit sädelevat seljas olema ning jalas vähemalt 10cm konts. Kosmos pole kaugel.. Ise olen endale mingi haiguse külge pookinud. Aga meie töötajatest jäin mina siis neljandana ülemiste hingamisteede põletikku. Hehh, ise diagnoosisin :) Nohu teeb olemise ikka korralikult kehvaks ja köhapoiss on ka ebameeldiv. Eks vaatab, kas päike suudab ravida. Lisaks sellele on meil randmed paistes kandikute kandmisest ja muskel nii suur, et tahab särgi lõhki rebida. 31.mai Sain eile õhtul eestlase, Kadi, käest mingi huvitava ballooniga ninarohu. Antibiootikum. Vurtsutan seda ikka ninna vahel ja enesetunne on umbes 38 korda paremaks muutunud :) Töö juttu ka ikka, sest täna otsustasin, et on vahe ikka, kas sind kasutatakse ära või sa lased ennast ära kasutada. Mingi Krunn tuli ja varastas minu osakonnast kahvleid ja nuge, mida oli mulle sinna toonud Raili. Noo ja ma tõstsin lärmi, et mida sa teed nagu? Tema oli enda arust kaval ja ütles, et tal läheb neid tavernas õhtul vaja. Samal ajal, aga poleeriti köögis kahvleid ja nuge, aga sealt ta võtta ei saanud nagu. Ja siis tõmbasin lärmi suureks ja rääkisin meie Väiksele Bossile asja ära. Ma räägin, et sellise lasteaiaga töötame seal, et paha hakkab. Krunn sai õiendada, aga mina oma kahvleid tahasi ei saanud. Nagu cmoooon, mingite kahvlite pärast nii palju ja lärmi ja seda on iga jumala päev. Sõimerühm! Ise olen siin veel downloadimise kunniks hakanud. Igast asju tõmban netist alla, nii, et silm ka ei pilgu :) Seda kõike selleks, et vaba aega sisustada. Hetkel hoiame kätt „So You Think You Can Dance Season 6“ pulsil. Olguli, et see juba lõppenud on. Meie jaoks on kõik uus nagu juunikuus. Sest, et ka meie Monikaga tahame kunagi tantsujumalannadeks saada, jalga kõrva kõrvale visata ja spagaate lennutada, ise teist nägu tegemata. No ja, kas vaatamine, siis pole hea võimalus miskit kõrva taha panna. Olgu see siis jalgki.:D Ja pärast läheme Malia kohalikesse öö lokaalidesse end tõestama. Kuigi siin läheb rohkem peale selline posti ümber tants. Aga me tahaks ikka miskit uut siia Malia ööellu tuua. Olgu see siis kasvõi mingi väike jalaviibutus kuskile suunas. Revolutsionäärid!! Rebel värk :D:D:D Rõõmsat viimast maid ja minu kiiret paranemist... Kails

1. Kailike, kas sa oled ka hakanud selliseks taldriku röövliks nagu egiptlased v.. et tõstan kohvitassi suule ja alustass on läinud?? :D

2. issake, teil vist seal tõesti juba koppkopp ees ? :p... kui sina juba nii kirjutad, siis on asi vist mitu korda hullem... kuidas te küll suudate... uskumatu :D
    aga edu ja hoiame pöialt paremate aegade nimel ;)

3. jah. ja mina ootan sind koju, et ma ei peaks yksi siin kylmetama... k6ik teised on juba harjunud:P

tegelt aga olge tublid ikka!