16 April, 2010

16. aprill - Ouhei, siin Riia lennujaam

Mm, Karo-Imre viskasid mind oma bemmiga bussikasse :) Applõudin ka ühe pildi neist(kui sellega ikka hakkama saan). Ja seda ka, et mul on maailma parimad sõbrad, kes kinkisid mulle reisule kaasa CoolPix aparaadi, et jäädvustada hetkeolukordi. Minu suurim tänud kõikidele panustajatele!! :) Kell oli siis 00:30, kui mu buss väljus. Päris mugav värk oli. Ainult, et minu ees olev persoon nägi vist paha und ja ta iste ei seisnud paigal, kuna tõmblus oli suur. Järelikult ka minu sinna toetuvad jalad tõmblesid. Aga no problem. Tukkusin ikka väheke. Lennujaama jõudsin kell 5 varahommikul. Astusin sisse, jummala tühi. Isegi töötajad polnud veel kohale jõudnud. Ää essa!! :) Aga põhjus oli ilmselt selles, et tolmutahma paha pilv oli ka meie õuele sisenenud, missiis, et keegi ei näe. Natuke paha hakkab küll, et mu kell 12:00 väljuma pidanud lend, väljub hoopiski praeguste seisude järgi 18:00. Seega ootama peab veel 9 tundi ja 15 minutit..ouuuh joy!! Pileti vahetasin ümber ja anti ka 7 eurine väike tšekike, millega saan kohvikust endale midagi siis lunastada. See tegi mind küll rõõmsamaks ju, sest , et sööki? Alati!! :) Pingimaitset tunnen juba suus (kell on alles 8:52)...Ahh muide enne ära tulekut tegin Eestis ju endale brand new tatoveeringu..hahaa kanni peale :) Ise olen sajaga rahul. Fotaaparaadiga ajakirjaniku tädi käis ka seda põnevat lennujaama pildistamas. Sain ka ikka pildile..magasin tol hetkel hääästi ilusti :) Arvan, et olen Läti lehes nüüd. Ja parem oleks kui esikaanel :D Nüüd ootan edasi! Imet ilmselt..

6 comments:

  1. tee tätokast pilti :P

    ReplyDelete
  2. tätokast on juba päris mittu pilti tehtud :D... ise nägin oma silmaga kuidas seda tehti... päris lahe noh :D

    ReplyDelete
  3. ja mul pole aimugi, millal l6puks yhes riigis viibime, et saaksin ka t2tokat n2ha.
    kall.

    ReplyDelete
  4. palun mulle ka tätoka pilti edastada...kõab päris intrigeerivalt :)

    ReplyDelete
  5. 4 kroonine tatokas nägi päris hea välja :)

    ReplyDelete