25 April, 2010

23. aprill – I’m going

WOW ma pääsesin teise tsooni. Siin on samad pingid, mis esimeseski, aga teist värvi. Nohh sinised. Peaasi, et lätlased ise rahul oma asjadega oleks. Ootan siin hetkel oma pardale minekut. Ise ka ei usu!!! Keegi ütles, et kolm on kohtu seadus. Jahh nüüd siis kolmas kord siin Riia lennukas. Kusjuures sain isegi veiniavajaga läbi turvaväravate. Kuigi seal on nuga .. a ju ma olin siis nii usaldusväärse veinijoobiku näoga, et lasti läbi ja arvati, et ma kurja ei tee :D Kohvri saatsin teele juba eile õhtul. Loodan, et kohver leiab minuga ikka ühise tee. Muuseas, siin Läti Vabariigis sajab hetkel lund või lörtsi. Suhteliselt inetu lugu. Loodan, et Berliin on puhas ja Kreeka veel puhtam. Ja nüüd kui ma istun siin II tsoonis sain sõnumi oma endiselt ülemuselt, et võiksin Espriti juhatajaks kandideerida. Nooooooo, ma ei tea. Miks peavad kõik asjad tulema siis, kui ma plaanin minna? Aga andsin talle lootust, et kui mul seal kohe kuidagi lähe ja nädala-kahega tööd ei leia, siis tulen tagasi ja kandideerin rängaga juhatajaks :) Magasin täna jälle neil pinkidel, aga ma olin tuim, seega ei tundnud miskit. Päris jahe on siin teises tsoonis..Samas on ka rõõm, et see lennujaam taas tööle otsustas hakata. AirBalticu kassasse esitasin eile oma kaebuse ka. Loodan, et nad siis tagastavad mulle mu bussipileti kulutused. Nad panid mu kirjutised nii muuseas kõrvale, et nohh nats on ikka kartus, et see suur kirjateos ei jõuagi kuskile. Aga vähemalt olen saanud ise ära kaebelda :D Kergem ikka! Põhimõtteliselt on terve mu eelmine nädal kulgenud ootamise tähe all ning kulgeb nii ka veel edasi. 11:40 algab pardale pääs. Hetkel kell alles 08:00 hommikul. Seega edu mulle! Vahepeal olen jõudnud Berliini lennujaama ning ootan Kreeka lendu, mis toimub homme kell 15:30. Siia Saksamaale lendasin kohale pisikese Fokkeriga. Nagu ikka magasin suht terve lennu. Lennujaamas olid Monika ja Gabriele mul vastas, kaunilt. Siis viisin oma suure kohvrikese Monika hosteli pakihoidu ja võtsime mingist kebabi kohast pizzad. Kiire ja korralik eine tagatud :). Berliin MEELDIB mulle!!! Tundsin, et sulan massi!!! Mulle meeldib kui miski asi hakkab mulle meeldima kohe esimestel minutitel. Inimesed on nii vabad ja muretud. Igal inimesel on vähemalt 1 koer ja laps ning ratas. Monika elas kogu aja Berliini ühes väga mõnusas naabruskonnas, kus on palju ilusaid rõdesid. Lummav! Kujutasin end seal kohe ette hommikukohvi rüüpamas :). Berliini võiks isegi elama kolida. Jah! Nüüd siis jälle lennujaamas mugime türgi saia ja rüüpame õlli :) Kails

1 comment:

  1. ime juhtus, sain ka blogi lahti ja kohe su tegemistele kaasa elama. teiste tegemised tunduvad ikka alati jube p6nevad.

    hea, et l6puks said lendu.
    kall

    ReplyDelete