19 April, 2010

19. aprill – Asi on naljast kaugel

Tänase päeva I õlu Alustuseks õlu toidab.. Tegelt ajab ennast niii naerma juba!!! Nagu totralt naerma ning tekib suur küsimus – mismõttes nagu?? Ühesõnaga kõik AirBalticu 19. aprilli lennud tühistati. Mina olin ennast bookinud kella 12:00-ks. Muidugi läksin seda ümber vahetama, aga umbes kella 14:00 paiku alles, sest mina kui lennujaama püsielanik arvan, et ma ei ole kohustatud miili pikkuses järjekorras seisma ning ootama 4 tundi, et saaksin oma lennu taaskord hilisemaks lükata ja ka söögikupongi küsida. Seega läskin hiljem. Sain bookitud järgmise päeva (20.04) kella 12:00-ks. Ise olin suht rahul hetkeks. Tänase päeva II õlu (Kupongi muidugi ei antud). Samas teadsin, et tuleb veeta järjekordne öö neil aukudega raudpinkidel. Mu venoosne vereringe ei rõõmustanud mitte üks teps! Samal ajal tegelesid minu uued lennujaama sõbrad, Merle ja Selina, oma reisi kohta info pärimisega. Neil oli lennukas täis tiksunud juba üle 50-ne tunni. Ilma inimlike hüvedeta. Lõpuks said nad teada, et see lennuk, mida tablool näitas, ilmselt ei lendagi vaid, et hetkel koostatakse juba uut lennuki täit inimesi, ning see väljuks 21. aprillil. Siis tehti kiired otsused, et nemad sõidavad koju kuna lubati vähemalt 1 päev ette teatada, mis ajal lennuk Hurgadasse siis lõpuks väljub. Muidugi nõudsid nad tagasi ka mingid rahasummad, mida olid kaotanud jne.. Seejärel tekkis endal ka ajusopis plaan, et kuna mu lend Berliinist Ateenasse oli edasi lükatud laupäeva peale, siis miks peaksin mina veel 4 ööd sellises lennujaamas veetma? No ja saigi ruttu otsustatud, et davai minek koju. Läksin bookisin oma pileti taaskord ümber reedeks ning nõudsin ka kahjude hüvitamise vormi, kuhu saaksin oma suured kaebused esitada ning hüvitist nõuda. Vingus näoga antigi see mulle. Olen ju kõik oma tšekid alles hoidnud. Niisiis pakkisime 7 minutiga oma asjad, viimased käigud WC-s ja minek. Tänase päeva III õlu Pakun küll, et need inimesed kellega viimased 24h seal koos passinud olime arvasid, et nüüd hakkasid lennukid lendama. Aga tegelikult läks hoopis buss. Rutuga tormasime autoparklasse, kus seisis mu viimase aja üks suurimaid sõpru, Eurolines buss. Tahtsime bussist piletit osta, aga kaardiga siin maksta ei saanud. No kurat, mõtlesime, et mis siis nüüd? Bussijuht ütles et bussijaama nada minna, et office’st pilet osta. Küsisime vastu, et kuidas bussijaama saab? Bussijuht lahkelt, et noo me ju oleme buss ja mina olen bussijuht ja me läheme bussijaama. No horosho!! Tänase päeva IV õlu Davaite kohvrid alla ja tasuta sõit bussikasse tagatud. Võitsime bussipileti pealt 25.-. Ja siis oligi, et bussijaamast ostsime piletid ja käisime Läti kohalikus supermarketis, ühe X-ga Maximas. Väike söök-jook ikka ju :) Tegin veel kippelt paar pilti ka, et nagu linnaekskursioon või nii. Raudteesild ja mu reisikaaslased ning mina ja Eurolines..Nüüd siis bussis jahh taaskord Elva poole teel. Ise pole üldse õnnes! Kaks korda juba tagasi tulnud, aga kolm pidi kohtuseadus olema ju. No parem oleks onju! Raudtee sild Minu uued lennujaama sõbrad, Merle ja Selina, Tartust Ja nüüd siis AirBalticust. Põhimõtteliselt iga kord, kui ma käisin piletit ümber bookimas küsisin ma majutusvõimaluste ja söögikupongide kohta. Kord öeldi mulle, et enam me sellist teenust ei paku ja siis öeldi, et too much. No selge! Öö hakul käisin küsisin ju patja ja tekki, et nagu lennukites on neil need raudselt olemas, et kui raske oleks need korra oma kleintideni toimetada? Öeldi, et võimatu! Küsisin igaksjuhuks ja lennujaama infost, et äkki on neil selliseid asju, mis vähegi ööd pehmendaks. Ei pidavat olema, kuigi neil endil olid küll maru soojad pleedid ümber. Ja siis täna käisin taaskord (ülla ülla) AirBalticus, et rääkida oma murest söögi koha pealt. Et ma lugesin oma õigusi internetist ja tahaksin kõiki neid õigusi ära kasutades nõuda endale üks tore öömaja ja ka korralik söök. Ning ma olen olnud lennujaamas juba 24 tundi ja väga haige tunne juba kannil jne...vastuseks sain I KNOW!!! Ahsoo..õnneks sain siis selle vormi, mille kavatsen reedel neile esitada. Ma arvan, et prindin neile veel mingid reisijate õigused välja ja lisan veel 2 lehte (vähemalt) ning lihtsalt kaeban. Kogu südamest kaeban ja nõuan kõik kulud tagasi. Kaasaarvatud oma sõbra Eurolines’i peale kulutatud summad. Lisaks vajab mu keha ilmselt massaaži ja vaimne tervis psühholoogi, et kõik need arved esitan siis ka AirBalticule. No tõesti tõesti! Kuulsin, et Saksamaa lennujaamades on välivoodid ja soe söök, siis tekib küll tunne, et ma oleks viibinud kinnipidamisasutuses, kust ma lihtsalt ei saa lahkuda, sest, et äkki ikka lendab järgmine lennuk . Eurolines bussi WC on ekstreemne. Kui lähete, siis sebige kolmas käsi, mis kindlalt tegeleks seinast kinnihoidmisega ning teised kaks kätt saaksid oma tavapäraseid toiminguid teha.. Viimase nädala suurim sõber Nüüd siis ootan seda reedet, mil läheb mu lend. Võibolla saan kolmapäeval uute Tartu sõpradega tagasi sinna ebameeldivasse lennukasse, et siis lennata. Aga muidugi lähen ma sinna vaid juhul, kui lennukid lendavad.... Allllleeeeeaaaaaa ELVAAAA, kui oskaksin läti keeles ropendada, siis ilmselt teeksin ka seda! Kails

2 comments:

  1. mulle meeldivad su uued sõbrad Tartust. aga mis siis nüüd muud, kui elvas ja mäkra noh :D... eks sa anna teada, kui vaba hetk tekib :P

    ReplyDelete
  2. huuh. l6puks viisin ka end su blogiga kirja... olin juba maha j22mas. loodan, et nyydseks oled l6puks lennus.
    kall

    ReplyDelete