18 April, 2010

19. aprill - 24 h

Kiire ülevaade oma ööst. Lennujaama kära vaibus juba keskpäeval, sest inimesed said aru, et pole mõtet passida, kuna järgmist infot lubati alles järgmiseks hommikuks. Magama vajus lennukas mingi südaöö paiku. Kes kuidas sai. Lükati neid kahtlase kõvadusega toole kokku, et saaks sirutada. Visati oma ainukeste varupükste peale pikali. Leiti, et ka kohviku laudade kokkulükkamine annab vajaliku ruumi enda ära mahutamiseks. Mina panin raudtoolile oma roosa rannarätiku alla ja tõmbasin Krissu musta salli endale peale. Pea alla panin loomulikult kõige väärtuslikuma kotikese dokumentide ja rahaga ning pehmenduseks mingi pusa. Magamine käis umbes tunni ajaste vahedega, sest peale 60min möödumist ühes asendis oli ikka väga sürr tunne juba olla. Noo, siis keerad ennast seal ja üritad normaalse inimese moodi magada. Loodan, et tuli enamvähem välja ka :) Hommikul kella 5-st tuli mingi põrandapesumasin koos kentsaka mehega. Nende kahe koostööst sündis suur müra, mis mõjus äratusena. Tsipake magasin veel edasi. Vast mingi 8-st ärkasin. Pesin oma uues vannitoas hambad ja otseloomulikult tuka! :) puhtaks. Võtsin hommikukohvi ja sõin sänkasid. Mu kella 12:00 lendama pidanud lennuk loobus ära. Seega pean minema ja ümber bookima taas, aga see järks seal on nii sürrilt pikk. Lugesin uudistest, et Euroopas tahetakse teha 50% lendudest. Seega minu lootus veel ei sure. Ja ma olen siin kõigest ju 24h olnud. Ühed grusiinid tiksuvad juba 5-ndat päeva ehk siis nad on ennast siin kangeks maganud 4 ööd järjest. Tegu ei ole enam noorte inimestega. Päris kahju vaadata kui tuim pilk neil on. Aga mis sa teed? Mu uued sõbrad on samuti ootele pandud kuni õhtul kella 18:00-ni. Minu järgmine lend läheb 18:35. Seega algab teine päev! Nagu on Bussi Pirjod ja Baari Madised on nüüd ka Lennujaama Kaili

3 comments:

  1. kle see on juba nagu see film... kurja nimi ei tule meelde... aga et üks mees elas lennujaamas päris kaua aega... ja tundis ennast kui kodus... sai sinna töö ja puha :D:D:D

    aga ma loodan, et sinul see asi nii kaugele ei lähe... et saad ikka õhtu juba minema sealt ;)

    ReplyDelete
  2. Kui kaua sa kavatesed seal pesitseda? :D

    ReplyDelete
  3. Sain õhtul minema, koju siis kahjuks jah ..

    ReplyDelete