16 April, 2010

17.aprill - nagu wtf? Elva!!

Imet ei sündinud seekord!! Ootasin seal raudpingil mingi kella 11:00-ni (kehahell), siis hakkas igast uksest sisenema vääääga palju inimesi, kes kõik tahtsid hirmsasti kuskile lennata. Ühed eestlased, kellega vahepeal natuke jutule sain, pidid Pariisi lendama. Kui nad aga oma Ryanair’i kassast teada said, et ohh imet, ühtegi lendu tol päeval ei toimugi, siis otsustasid nad Riiga jääda, 3-ks ööks. Nagu tegelt ka, mis vahet sel on kas veedad oma vaba nädalavahetuse lõunanaabrite lätlaste maal või siis juba kevadises-kaunis-croissantidega Pariisis? :) Noo ja mis ma siis? Noo? Uskumatu ime, et juhuslikult silmasin üht ema tuttavat, kes elab Peedul. Jaaa,ülla ülla tema lend Saksamaale jäi ka ära. Rääkisin siis jutud ära, et üritan ruttu (rõhutan RUTTU) oma lennu lükata edasi pühapäeva hommikuks ja siis sõidaks temaga koos Elvasse kaheks ööks (taandareng missugune).. Ohh neid inimesi, kelledel kõikidel oli sama soov. Võtsin siis ka järksus koha sisse. Jaa ennäe, 2 tunni pärast saingi pileti ümber vahetada. Jaaa, otseloomulikult anti veel üks söögikupongi :) Kahjuks ma kumbagi ära ei realiseerinud, sest selline uimamine oli mult viimsegi isunatukese võtnud. Küll aga olin enda meelest piisavalt tark, et pärida, kui tulen selle tšekiga pühapäeval, kas siis ikka saan ka süüa..vastus oli: aga otseloomulikult :) ise õnnes!! Mitte, et mul pühapäeval aega oleks, sest, et buss jõuab Riiga 40min enne lennu väljumist. Tegelikult pakuti ka üheks ööks hotellikohta, aga pidasin paremaks koju tulla. Nüüd siis ootan siin, tolmupealinnas Elvas, et see ülemine tolmu-tahma-pilv liiguks. Kuigi räägiti, et see liigub Vahemere maade kohale, mis tähendaks seda, et isegi kui Riiast läheb lend, siis hakkan passima Berliinis, et lennata Ateenasse.. Hakkan vist ise puhuma seda taevast!! Ootamisteni, Kails!

5 comments:

  1. tead... hakka või ise ka mõtlema, et kõik takistavad su minemist. Äkki sa ei peakski minema? :P..
    ei ei ei .. ikka ikka pead :D see oligi selle jaoks, et sa oma vanemaid näeks ;)
    aga kurb on nüüd see, et mina sind enam ei näe :(
    aga ot, kas sa siis said autoga elva?... ma sain nagu aru, et bussiga?... :P
    ole siis muhe ja naudi viimseid päevi kodus.

    ReplyDelete
  2. okai ma siis kommin sest sa k2skisisd haha! pildid on sul muide üleval nii et ma ei saa aru miks sa minu n6u küsisid :D
    tattoo??? tahaks pilti n2ha?? saada mulle :) ja tüdruk.. kirjavead on sul ka sees.. :D:D
    paih.. loodan et j6uad varsti Kreeka :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. jama on nyyd selle lendamisega vist mingiks ajaks.. hea, et meil endal ei ole kojulend veel ukse ees... 2kki jaksad selleks ajaks pilve 2ra puhud.. t2nks, Kails:)

    ReplyDelete
  5. Kuuuule Kails, spread the love on your ass! :P Ootan sind siin, et saaksime koos edasi oodata hehee! :)

    ReplyDelete